dijous, 30 d’octubre del 2008

El passat dissabte 25 d'octubre es van realitzar les Trobades Culturals Pirinenques a Ripoll on el programa Caminant pel Ripollès hi va tenir un paper destacat. El periodista Raimon Subirà acompanyat de l'Andreu Pérez van parlar del programa coincidint amb les 100 excursions. Aquí teniu el vídeo de la notícia dels informatius de Televisió del Ripollès i també el video que vàrem preparar per les trobades. És una barreja de com es fa el programa i de la gent que hi surt per fer-se una mica a la idea que va tenir molt bona acceptació. Gaudiu dels vídeos !!!

3 comentaris:

  1. Eiiiii, que bé ha quedat!!! és interessant veure resumit en poc més de 10 minuts com de bonic és el nostre territori i com de bé ens ho passem passejant per ell! jejeje, sobretot amb la teca eh!!
    A veure si m'organitzo i torno al Caminant, que no pot ser que en Crivi m'adelantiiii!

    ResponElimina
  2. Arriba la contracrònica, biennnnnn!
    Primer de tot felicitar, de tot cor, a en Teixi pel montatge, tot i haver-lo fet ràpid i a corre-cuita molt bé. He trobat a faltar gent, que espero ens perdonin, cas del Joan i el Víctor Montes, o la Raquel "la noia soja". I per sort no han passat davant el públic l'agustí enterrant ossos, els safaris Llagosta i tots tupinant de valent. Els del National Geographic que n'aprenguin

    ResponElimina
  3. Hola companys!!!!!!

    Toca felicitar al Teixi!, el muntatge és de primera, has tornat a triomfar!. La imatge que més m’ha agradat és el fragment de caminant per la fullaraca, si jo hagués vingut aquell dia hauria necessitat un periscopi!!!. M’ha agradat molt veure l’Andreu a l’altre cantó de la camera, això per mi és nou!. Cristina pots estar tranquil•la. Per poc que t’hi posis, aquesta competició la tinc perduda, fa uns quatre mesos m’han operat d’una rotura de lligaments creuats i els veterinaris m’han recomanat fer repòs.

    ResponElimina

Títol:
Escriu: